Neurologická ambulance

Vítáme Vás na neurologii Bělohorská 259/41, těší nás, že Vám můžeme pomoci.

Ošetřujeme pacienty s onemocněními

• centrálního nervového systému   včetně stavů po cévních příhodách ,Parkinsonovy nemoci , Alzheimerovy demence ..
  • periferního nervového systému   polyneuropatie jako komplikace diabetu a dalších interních onemocnění, obrny periferních nervů..
  • onemocněními muskuloskeletálními    bolesti páteře, kořenové syndromy , výhřezy plotének  zejména   McKenzie metodou
  • migrenosní bolesti hlavy
  • epilepsie a ostatní záchvatová onemocnění

Pacienty k vyšetření objednáváme

•  osobně v ordinačních hodinách
  •  telefonicky v ordinačních hodinách
  •  online cestou úvodní stranky www.neurologiepraha6.cz - nutno chvilku vyčkat načtení
  •  online cestou  www.navstevalekare.cz (pouze 2 akutní termíny týdně z cca 80 realizovaných vyšetření)
  •  zanecháním vzkazu na záznamníku  , na základě kterého Vás můžeme kontaktovat
  •  individuálně po domluvě mimo ordinanční hodiny

•   Akutní problémy pacientů , kteří jsou u nás léčeni, lze  řešit po předchozí  domluvě  akutně v úvodu ordinačních hodin .
  •   Pacienti, které neznáme,  se musejí domlouvat vždy individuálně, jejich ošetření je  minimálně o administrativní proces  náročnější  a delší.

Pokud nechcete nebo nemůžete přijít, stačí kratičký vzkaz na záznamníku nebo e-mailu a už je volný termín pro někoho jiného

Telefonická konzultace lékaře  možná  ve dnech ordinace  pouze 12.30-13.00 hodin.

E recept - je samozřejmě možný u naších pacientů na jejich chronickou námi indikovanou medikaci. Recept je zakončením  diagnosticko léčebného procesu , nikdy není první fází.

Novinky

9.1.2018

Doprava

Informace jak se nejlépe dostat k ordinaci hromadnou dopravou nebo autem.

9.1.2018

Ceník

Aktualizován ceník výkonů a služeb.

archiv

MUDr. Jana Letáková